Mundo á parte

24 septiembre, 2006

Futuros xornalistas en Túnez



Dentro dunha semana pisarei terras africanas. Túnez, como podedes deducir ;), é o noso destino de paso de ecuador. Lembro cando tiñamos mil ideas na cabeza, ilusión e moito traballo por diante. Despois de festas pouco proveitosas, dunha venda insuficiente de camisetas, de mil reunións, de pasar de ser arredor de 50 persoas apuntadas a unhas 30, etc, etc, etc... Á fin chega o momento! Xa só queda agardar o domingo para coller un avión de Tunisair rumbo a Monastir.
Quizais Túnez sexa un bo lugar para comezar a coñecer a exótica África pola súa tranquilidade e estilo de vida, segundo nos contaron na axencia. Non foi o destino que votei nun comezo (eu prefería Praga-Budapest ou algo polo estilo), pero cada vez estou máis ilusionada coa viaxe. Onte tivemos unha reunión coa axencia que me deixou bo sabor de boca, xa que o programa, ademais duns tres días libres para desfrutar como queiramos, inclúe un circuito por varios lugares e cidades importantes do país.
E quizais a ilusión xa non só sexa polo que imos ver, que é algo básico, senón porque sei que será unha viaxe única na miña vida, con compañeiros e amigos (aínda que falten moitos) cos que compartín tres anos de carreira e un máis que queda. Pois nada, xa contarei...

8 Comments:

  • At 12:37 p. m., Blogger Elianinha said…

    Sara, que Budapest está moi revolucionado ultimamente. Eu quería ir a Túnez o ano pasado (enviara o voto vía sms, que estaba en Burdeos daquela). Vai ser a mellor viaxe que vaias facer, cos teus amigos.
    Se eu pasara a última noite chorando como unha desjrasiada, ca pena de ter que deixalos... Non saímos de marcha porque a min deume a crise lacrimóxena -que se foi contaxiando- e todos acabamos chorando nun cuarto, mentres viamos o gran hermano checo de fondo. Finalmente, para esquecelo, emborrachámonos. Pero cometemos o erro de quitar fotos. Fallo. Foi unha viaxe inesquecible.

    OFF TOPIC: estiven mirando, e billetes a Bos Aires por 504 € para a primeira semana de xullo. Eu creo que se os encargamos antes de que remate o ano témolos por menos de 600 euros. Hai que facer presión!

     
  • At 7:48 p. m., Blogger paideleo said…

    Pois a desfrutar. Eu non coñezo Túnez pero non estaría disgustado cunha viaxe así.
    Pásao ben.

     
  • At 8:25 p. m., Blogger cneirac said…

    Home, muller, Tunisia sempre será mellor que Badajoz ;-)

     
  • At 12:05 p. m., Blogger *Sara said…

    Que conste que me encanta viaxar e que vou moi contenta a Túnez!!! Igual din a sensación de non estar contenta coa viaxe, pero aínda que é certo que nun principio prefería outros destinos, agora mesmo apetéceme un montón!!! :D

     
  • At 5:50 p. m., Blogger paideleo said…

    Graciñas polo teu comentario.

     
  • At 11:35 a. m., Anonymous Anónimo said…

    perdón polos erros de ortografía da última mensaxe:

    Tocado y Hundido.

    non te preocupes "se me pasará", siempre "se me pasa".

    Todo un pracer

     
  • At 10:21 p. m., Anonymous Anónimo said…

    O señor duende e mais eu, entre outros, tamén fumos a Túnez no seu día. Parece que é un destino axeitado para alevíns de xornalistas...

    Molan os oasis de montaña

     
  • At 4:14 p. m., Anonymous Anónimo said…

    No me creo q no tengas nada nuevo que contar....más que vaga!!jejej! Puede que nos veamos el lunes...

     

Publicar un comentario

<< Home