Mundo á parte

04 septiembre, 2007

Setembro, setembro...

Non teño a síndrome post-vacacional porque esa é a vantaxe de non ter vacacións. Agora ben, como hai para todos, a cambio teño unha enorme falta de concentración que me impide afrontar como é debido o exame do próximo venres, o primeiro (e agardemos que último) que teño en setembro.
Non pensei que fose tan duro. Imaxinei que ao estar o verán practicamente rematado, non me custaría poñerme a estudar. Pero non é así.
Igual inflúe non ter descansado o suficiente durante o verán, ou andar coa cabeza en máis sitios que nos apuntes. Nas prácticas, nas festas da miña parroquia que acaban de pasar -e das que a ver se falo nalgunha outra ocasión, porque cumpriron 150 anos-, nos preparativos para marchar en outubro...
Buf.
Seguro que dentro duns días se verá todo mellor...
Espero.

(E ánimo a todos os que pasedes por algo semellante)

Etiquetas: , ,

7 Comments:

  • At 10:37 p. m., Blogger cneirac said…

    Non vale avisar das festas a touro pasado e dos exames con antelación. Terías que facer ao revés!

    A ver se unha temporadiña manexándote pola Inglaterra che aprenden a conducirte ao revés.

    Parabéns (atrasados) polo 2º aniversario. Sorte e forza para o exame.

     
  • At 11:59 a. m., Anonymous Anónimo said…

    Ánimo que,por diferentes razóns, todos o precisamos pero alguén moi intelixente dixo unha vez: " Sólo un principio te dará valor, aquel que dice que ningún mal dura para siempre,ni siquiera mucho tiempo".
    Para diante Sara!!

     
  • At 5:47 p. m., Anonymous Anónimo said…

    Vinte o outro dia na facultade e me fixeches desexar volver a ser novo....

     
  • At 11:52 a. m., Blogger Unknown said…

    Espero que sairan moi ben os examenes

     
  • At 4:09 a. m., Anonymous Anónimo said…

    Inglaterra, un bo destino. É un lugar ó que creo que a moitos nos gustaría ir, pero imos pospoñendo a viaxe porque dicimos que podemos ir en calquera momento. E ese momento non da chegado.
    Ti que xa vas a estar pronto alí desfrútao, que debe ser un bonito lugar para vivir.

     
  • At 4:02 p. m., Blogger Murrucha said…

    Veña para adiante mossaaa!! quen te vera polas terras de UK. Seguro que o vas pasar moi ben nenena. Ti vas e eu volvo, asi son as cousas. Espero verte pronto e q me contes como che vai, no messenger etc. Claro que tamen me gusta a idea de facerche unha visita.

    Bicos rula

     
  • At 10:13 p. m., Blogger paideleo said…

    Desfruta da viaxe ó Norte.
    Graciñas pola felicitación para o Leo. Xa pensei que desapareceras do blogomillo e tiven que mandarche recado por Elianinha.

     

Publicar un comentario

<< Home