Mundo á parte

15 junio, 2006

Cousas irreductibles

Gústame a vista que teño dende o lugar onde estudo. ¿¿Toda?? ¡Non! En época de exames, resísteseme a parcela veciñal de enfrente, provista de piscina, céspede, tumbonas e ata unha especie de tenda romana como as que aparecían nos cómics de Astérix. Só que neste caso, o único que fai é protexer do sol aos afortunados que descansan baixo dela... Vamos, que morro de envexa ata nun día de tronada.
O asunto vólvese máis cruel tendo mañá o segundo parcial daquel exame para o que pedía aplausos(¿lémbraste?). Non sei que dicir se me preguntan que parte me gusta máis. O estilo do profesor segue sendo o mesmo, así que de novo teño que lidiar con tochos de parágrafos interminables nos que hai de todo menos puntos.
Alomenos, atopei cousas interesantes que descoñecía como, por exemplo, que existe unha web que se creou para axudar a superar as barreiras entre o Norte mailo Sur mundiais, proporcionando información alternativa á que nos ofrecen case tódolos medios de comunicación, que se surten básicamente de noticias feitas por catro gatos do Primeiro Mundo (moi grandes, iso si). ¿Viches? Xa me saíu un parágrafo do estilo do profesor...

4 Comments:

  • At 4:19 a. m., Blogger acedre said…

    Pois sorte co exame e ogalla a informacion sexa mais real e fiable no futuro.
    O da piscina da envexa, claro, pero xa chegara a tua hora piscineira.
    Un saudo e gracinhas polos piropos.

     
  • At 5:23 p. m., Anonymous Anónimo said…

    Blogger, CONOCIDO buscaba hoy una experiencia
    agradable del blog en programas para bajar musica y encontré su Web site.
    el Cousas irreductibles no era exactamente lo que buscaba pero
    consiguió mi atención e interés. Veo porqué llegué en
    su Web site excelente cuando buscaba para la
    información relacionada programas para bajar musica y estoy alegre yo
    aunque su no un exacto cupe. GRACIAS!

     
  • At 5:42 p. m., Blogger Elianinha said…

    Ai, por favor, teño unha angustia antropolóxica que me provoca unha asfixia discursiva a tal nivel... Jajaja, cantos exames che quedan rula? Ponte a disfrutar do verán, que o mereces. Bicos primaverais, que poucos quedan! (nunha semaniña xa é verán)
    Por certo, xa tes praza de prácticas? Eu quedo no Colexio, terei un meseciño de vacacións e horario de oficina, que me apetece tanto ter horarios decentes... Ata esta noite!

     
  • At 8:41 p. m., Blogger Unknown said…

    A estas horas xa farías o exame pero deséxote sorte de tódolos xeitos...que xa queda pouco e logo chega o verán!!

     

Publicar un comentario

<< Home