Mundo á parte

20 junio, 2006

21

Hoxe toca cambio de cifra. Xa me chegaron algunhas felicitacións alentándome con "xa queda menos para a pensión, ¿eh?" ou "xa che irei pasando as miñas cremas antiarrugas", pero, como se soe dicir, o importante é ter salú ;)
Podo dicir que saúde non me falta, e persoas tan únicas e extraordinarias como moitas das que teño preto de min, tampouco. Por iso, as felicitacións que hoxe recibo, quero compartilas con todos vós (porque moitos me ledes) e tamén cos que non están presentes no meu mundo á parte, pero si no real. Quérovos moitísimo!!
E a todos os blogueiros que non teño o gusto de coñecer en persoa, dicirvos que é un pracer compartir o meu primeiro cumpleanos nestes lares con todos vós.
21 bicos a todos

8 Comments:

  • At 1:04 p. m., Blogger cneirac said…

    Parabéns! Que sexan moitos máis! E nós que os vexamos!

     
  • At 3:16 p. m., Anonymous Anónimo said…

    Felicidadeeeeeees!!!!Muchas felicidades Sariña. Esperamos todos, por nuestro propio interés (que es q somos unos egoístas), que sean muchos más. Bikiños!!!!

     
  • At 5:22 p. m., Blogger Elianinha said…

    Felicidades, rula!
    Por certo, teño novidades respecto do acosador particular. Xa che contarei. Biquiños, e 21 tiróns de orellas.

     
  • At 12:31 a. m., Anonymous Anónimo said…

    ¡¡Moitas Felicidades!...porque felices nos sentimos os que temos a sorte de compartir cada día contigo...
    Mil biquiños...

     
  • At 6:35 p. m., Anonymous Anónimo said…

    Noraboa !!! Que ben te consevas para a idade que tes ;)

     
  • At 9:59 p. m., Blogger *Sara said…

    Graciñas a todos polas felicitacións. E, como ben di Calidonia, que vos o vexades :)
    Biquiños,
    P.D. Acedre! Que gusto verte por aquí! Estamos desexando lerte de novo. :D

     
  • At 1:26 p. m., Anonymous Anónimo said…

    FELICIDADES MIÑA NEÑA! Faltaba eu por deixar a pegada neste recunchiño. Que cumpras moitos máis pretiño de nós!
    Bikiños

     
  • At 4:57 p. m., Anonymous Anónimo said…

    Como resulta que he dejado mi felicitación de cumpleaños en el lugar equivocado...solo escribo para decir que la podrás encontrar en otra entrada. XDD

    Ah!! No te rallan los géneros televisivos y las demás estupideces que nos hacen estudiar para los examenes como para volver sobre el tema en tu blog???
    EL TRABAJO NO SE LLEVA A CASA!!!

    BIKIÑOS WAPA!

     

Publicar un comentario

<< Home