Mundo á parte

23 abril, 2006

Fadas


"Sei que ninguén me crería, pero non podo negalo. Eu vinas, creo nelas. Existen. Para a miña amiga, tamén, porque ela tamén as pode ver, aínda que de xeito moi diferente a min.
Foi un día na parada do autobús. Vin morrer unha. Eu estaba aínda dentro e, de repente, ela espetouse contra a ventá. Caeu morta. Era de cor negra e eu sabía que era mala. Pero as que ve miña amiga non son así. Son boas, desas que lle axudan a amañar os zapatos ó zapateiro polas noites. Non as pode ver doutro xeito. E eu, tampouco.”

Eu tamén quero velas...

“Podes facelo. Pecha os ollos. Alónxate do mundo, desconecta e concéntrate só niso que desexas. Colle aire e reteno un instante. Despois, bótao fóra. O corazón porá o resto.

Pero entón, ¿isto que me estás contando... é certo? ¿Ou son fantasías túas? Porque as fadas son seres fantásticos...

“Cando o espírito e a mente mandan nun, ¿qué é o que separa a realidade material da fantasía?”

..........

Non puiden máis que crelo.

3 Comments:

  • At 9:27 p. m., Anonymous Anónimo said…

    NUNCA NINGUEN ME DEDICARA UNHA ENTRADA NUN BLOG COMPLETA PRA MIN MOITAS GRACIAS EN SERIO GRACIAS


    *********VOA E SE FELIZ ;)*********

     
  • At 6:23 a. m., Blogger acedre said…

    As fadas se non existisen haberia que inventalas.
    Un saudo.

     
  • At 11:32 a. m., Anonymous Anónimo said…

    las hadas existen como los gnomos, los trolls, las ninfas, los elfos o los duendes.
    Todo es cosa de tu imaginaci'on. Si creyendo en ellos un brote de felicidad ilumina tu vida es que entonces existen.

    PD: Ahora, si no solo los ves en tus sueños sino tambi'en cuando estas en el super, en clase o en casa, entonces mejor vete a mirarte eso a un psiquiatra! xDD

     

Publicar un comentario

<< Home