Mundo á parte

09 septiembre, 2005

Vai de cú...


Literalmente. Isto, vai de cú, de cús. Agora que me quedan poucas semanas de relax, é cando se me dá por facer algo de proveito e devoro libros. Fai dez minutiños, rematei un titulado Fado, non recomendado baixo o meu punto de vista e do meu gusto literario, e, chegando ao final, atopei unha descrición do cú dun dos personaxes, que transcribo:
(...)O cu da de Bandeira supera a calquera outro que teña habido en Area ou en calquera punto da bisbarra. Máis cun cu, é un monumento ó cu, un cu esculpido polo máis exquisito dos escultores, un cu ideado polo máis sibarita dos erotómanos, un cu movido polo máis ardido dos coreógrafos.(...)
¡A saber como será ese cu! Para gustos... cores. E aquí tedes uns cantos onde elexir. Intentei buscar algunha páxina con cus masculinos, pero á falta dunha (vese que as mulleres nos dedicamos a facer cousas máis interesantes e proveitosas ca clasificacións de glúteos...), imaxino que se poden tirar exemplos válidos para ámbolos dous sexos. Aínda que eu penso que hai moitas clases de cú que poden ser bonitas, ¿cuál es vuestro tipo de culo favorito? ¿Aparece el vuestro o teneis alguna nueva forma que añadir...? Jajaja, aínda que sexa polo cachondeo, ¡¡contesta, contesta!!

11 Comments:

  • At 6:40 p. m., Blogger Elianinha said…

    A min gústanme duros, con forma, pero moi moi duros, que teñas onde agarrar, co dos pelos non son moi exquisita (máis me vale, porque o que me tocou). Pero non me molan os extremos para os chorbos: nin de mais, nin de menos, o xusto. Que se note algo.
    Pero DUROS.

     
  • At 12:22 p. m., Blogger Marla Singer said…

    A min tamén me gustan duriños e potentes, é dicir, con forma redondiña, que haxa onde agarrar.

     
  • At 3:34 p. m., Blogger fonsinho said…

    Pa min o ku de hixinio e o ku perfecto, a ver se konsigo unha foto e a kolgo...e de tia non me gustan kon pelo...pero non saberia dicir un en konkreto...buff...demasiado dificil...Ten que ser duriño e benfeitiñoAaAaAaAa..

     
  • At 5:15 p. m., Blogger Elianinha said…

    Vaia, o próximo día fixareime no cu de Hixi.
    Eu describía o cu dos tíos, e que lendo o meu comentario parece que teño unhas cachas poboadas como selvas amazónicas, y no eh! Están peladillas... ;P
    Refírome a cus masculinos, poucos me atopei que fosen "imberbes". Alguén coñece algún tío que non teña pelillos no cu?

     
  • At 8:09 p. m., Blogger María M said…

    ¿E a algunha rapaza? As da Interview non valen que están depiladas. Digo no que é a raghaña. Nas cachas non temos pero no cu temos todas ¿ou? Unhas máis e outras menos pero todas. Igual que na parrusca.

     
  • At 8:14 p. m., Blogger *Sara said…

    Jajaja, ¿arriba a depilación brasileña, entón? Hai que animarse, rapaces e rapazas... Bueno, o dos tíos igual o retiro, aínda que os pelos das cachas... mellor que non haxa.

     
  • At 8:25 p. m., Blogger *Sara said…

    Fonsinho, di que os cus perfectos de tía abundan, que por iso che é tan difícil escoller... ¡Coñeces a moitas rapazas que o teñan! Mira Elianinha, Mariquinha, por suposto eu... Jaja, ¡non me digas que non! E a ver se me consigues a foto do cuíño de Hixi, jajaAAaAaAaAaAaAaaa

     
  • At 2:34 a. m., Blogger fonsinho said…

    Iso e verdade... os mellores son o de elianinha, o de mariquinha... e por suposto o teu. ( * ) .Eu quedariame...kos tres.

     
  • At 5:42 p. m., Anonymous Anónimo said…

    ¿Por qué vos credes q nunca temos frío no cú? polo manto de pelos xDD
    Bicos!

     
  • At 9:34 p. m., Blogger *Sara said…

    En verán terdes que pasalas canutas, ¿non? jajaja. Por certo... ¿como deches con esta blog? A túa non me soa de nada, creo.
    P.D.Así me gusta, Fonsinho, deixando o pavillón ben alto. ;D

     
  • At 7:28 p. m., Blogger Marla Singer said…

    Estou con mariquiña, teño amigos que non crían que as mozas tiñamos pelo no cu, xusto arredor do buraco. Aí hai pelo por algo e todas o temos ou non?? E na parrusca, jajajajajajaja
    A depilación brasileria inclúe os labios menores, eu depílome bastante, pero os labios non! depílome a ingle, bastante e por riba entendedes?
    Refírome a que se poño un minitanga non se ve pelo ningún

     

Publicar un comentario

<< Home