Mundo á parte

26 septiembre, 2005

Eu tamén fun camareira

Ao igual que Mariquiña, eu tamén estou na Comisión de Festas de Vedra e, polo tanto, esta fin de semana compartín con ela a experiencia de debutar como camareira. Debo recoñecer que, a pesar de ter moitas ganas de probar, tamén tiña medos: medo a non facer ben as contas, a agobiarme, a servir mal, a facer o ridículo... Pero quedei encantada. Ao comezar nunha festa pequeniña (e moi bonita, por certo), a xente non foi un problema. Dende logo, cometín os meus erros e vivín situacións de dicir "trágame, terra", pero agora vexo todo iso como simpáticas anécdotas. ¡E canto alcohol se consume neste país...!
Para comezar, os abridores que mercamos para a ocasión resultaron ser máis bonitos que serviciais, jaja, e vinme en apuros para abrir algunhas botellas. Claro que, non sempre foi culpa do abridor... tamén o tiven difícil para abrir unha de Cacique, ata o punto de que foron os dous rapaces que me pedían o cubata os que se encargaron de quitar os precintos, jajaja. ¡Que vergoña! E iso non foi o peor... senón que aínda por riba de que me axudaron, cobreilles os cubatas a 4€ en lugar de a 3'5, que era o que valían. Iso si, comenteillo aos meus compañeiros e dixeron que non pasaba nada, mentres cobrara de máis...
Por suposto, tiven que oír comentarios de tódolos tipos: bromistas, desagradables, verdes... Pero vamos, hai que saber levalos, porque hai moito borrachiño por aí solto, moito vello con mala uva e moito desesperado... ¡Falando de vellos! Temos un na comisión que é tremendo. Tremendo e verde a máis non poder, jajaja. Ás veces pásase moitísimo, pero tamén nos dá momentos para escachar coa risa. A cada comentario que se fai, el ten que quitarlle un sentido sexual-amoroso. Por exemplo, se preguntas "¿que facemos agora?", el dirache algo como "pois unha nena, jaja. E a ver se sae con rizos -algo que me intriga, iso dos rizos-". E mil cousas así. O bo é que non ten reparos a falarnos de cando el era novo e das historias amorosas propias e da parroquia... ¡Algunhas son moi interesantes!
En resumo, esta vivencia resultoume positiva, porque sempre hai xente que te mira cun sorriso, xente amable e comprensible, comentarios agradables e compañeiros que che fan o traballo máis levadeiro...Gustoume moito e descubrín que, aínda que non o pareza, é un traballo "movido", a non ser que non haxa unha alma. En fin, se fracaso como xornalista e teño cartos, podería montar un bar. Ou traballar nun pub ou algo así. Non sei como será currar unha semana seguida e non só 2 días, pero intentaríao. E máis se ao lado teño compañeiros coma os que me tocaron na comisión, en xeral. Mariquiña, a pesar de que quixeches acaparar tódalas peticións dos nosos amigos, grrrrr, non esquecei as miradas de complicidade a través das estanterías das bebidas, compartindo a experiencia de ser por 1ª vez camareiras.

5 Comments:

  • At 7:38 p. m., Blogger Elianinha said…

    Ai... quen me dera a min que ti me serviras as copas cada finde. Seguro que non me dabas garrafón.
    Eu tamén teño en mente montar un bar. Sería divertido.

     
  • At 3:22 a. m., Blogger fonsinho said…

    Pos xa está, montades entre as tres un bar e a facerlle kompetencia a suki. E poderiades meter concertos e teatro...enton xa faria a miña vida alí.jaja
    Por certo.. o sitio da festa e moi bonito.
    BKS

     
  • At 12:02 p. m., Blogger Elianinha said…

    Que nos quedemos sen posts de mariquiña non significa que sara non renove...

     
  • At 12:26 p. m., Blogger fonsinho said…

    Eso,eso..a ver se producimos +..

     
  • At 9:06 p. m., Blogger *Sara said…

    Mira quen vai falar... (vai por Fonsinho)...De todas formas,vale, tedes razón... Só que levo unha vida aburrida estes días e non teño moitas ideas sobre as que escribir... Estou off. A ver se mañá. Jajaja...

     

Publicar un comentario

<< Home